strandwandeling - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Elsbeth Duynstee - WaarBenJij.nu strandwandeling - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Elsbeth Duynstee - WaarBenJij.nu

strandwandeling

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth

16 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Hallo allemaal,

Helaas was het internetcafe afgelopen zondag gesloten, waardoor ik geen verslag heb kunnen maken. Tja, dat is Afrika, iedere keer weer nieuwe verassingen. Nadat ik vorig week zaterdag de krokodillentour had op Lake St.Lucia, ben ik op zondag naar het strand geweest en heb een strandwandeling gemaakt langs de Indische Oceaan. Het is werkelijk prachtig hier en iedere keer zie ik weer andere dingen. Onderweg kwamen we een man tegen die speelgoed had gemaakt van frisdrank blikjes. Steyn, dat is iets voor jou om te maken ! Het weer is over het algemeen goed, soms regent het, maar vorige week zondag was het heel zonnig en perfect om naar het strand te gaan. Ziehier de foto's van deze mooie dag. Verder gaat alles goed hier en ik hoop met jullie ook!

Liefs,
Elsbeth

  • 16 Oktober 2012 - 17:08

    Hester Maasdam:

    Hoi Elsbeth, vrijwilligerswerk was het toch hè? ik vind het veel weg hebben van vakantie!!
    Ik hoop dat je er van geniet, zo komt het in ieder geval wel over.
    Wat leuk dat houtsnijwerk, zoiets heb ik ook staan.
    Groeten A&H

  • 16 Oktober 2012 - 17:46

    Peter En Nicole:

    Hoi Elsbeth,

    Wat fijn te zien dat je zo geniet.
    Hoe creatief kun je zijn met blikjes................
    Fijn dat je het goed naar je zin hebt.

    Groetjes Peter en Nicole

  • 16 Oktober 2012 - 19:05

    Lea:

    berixht ontvangen.Foto,s bekeken.Vooral die hoten beelden spreken mij aan.Hier had ik er een gekocht.Andere foto,s mooi en leuk.Liefs Lea

  • 16 Oktober 2012 - 19:06

    Lea:

    berixht ontvangen.Foto,s bekeken.Vooral die hoten beelden spreken mij aan.Hier had ik er een gekocht.Andere foto,s mooi en leuk.Liefs Lea

  • 16 Oktober 2012 - 19:27

    Kamiel:

    Echt zwaar.. Is wel wat voor mij om van die blikjes iets te maken :-) Wanneer kan ik overkomen ?

    Viel spass, groet Kamiel

  • 16 Oktober 2012 - 20:39

    Rita:

    Hoi Elsbeth
    Weer een prachtig moment daar op het strand,wat een uitgetrektheid.
    Dat is dan genieten.
    Wat geweldig die dingen die ze maken van die blkjes.Wat een fantasie.Zo zie je als je niets hebt dat je dan vindingrijk wordt.
    zo is het hier eigenlijk ook,als je knderen een oude doos geeft kunnen ze meer hun fantasie laten speken dan met dat speelgoed wat helemaal klaar is.
    fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Ga zo door.Groetjes rita
    Leuk dat odette in je huis mocht.Ze hebben geluncht bij je ouders

  • 16 Oktober 2012 - 20:52

    Tinie Struycken :

    Hoi, Elsbeth

    Geweldig om jou zo te zien genieten van het land, ik had ook niet anders verwacht.
    Voor ons duurt het nog een paar maandjes, maar ik heb er nu al veel zin in.
    Let goed op jezelf.
    Liefs en groetjes Tinie

  • 16 Oktober 2012 - 21:03

    Harry En Wil:

    Ha Elsbetje
    Wat fijn om je op het strand te zien. Je ziet er goed uit. Ik denk dat ik ook eens blikjes ga sparen om speelgoed te maken. Wat een fantasie, prachtig. En die houten beelden vind
    ik ook prachtig. We wensen je veel groetjes uit het natte Beesel.Liefs Harry en Wil

  • 16 Oktober 2012 - 21:14

    Alexandra Voncken:

    Haai, wauw die spullen van die blikjes zien er echt geweldig uit! Zoiets kun je toch niet verzinnen? En dat verkeersbord, lachen! Daar staat zowat alles op wat je kunt tegenkomen haha :) Zo te zien heb je het goed naar je zin, geniet er maar van. Groetjes, Alexandra

  • 17 Oktober 2012 - 07:17

    Frans:

    Hoi Elsje,

    Volgens mij is het erg relax, Het is vakantie daar voor jou, en wij hier maar in de regen.

    Het gaat jou bijzonder.

    Liefs Frans

  • 17 Oktober 2012 - 12:14

    Theo:

    Elsbeth, wat ziet het er weer leuk uit. Dat speelgoed, geweldig zeg. Bij de Intertoys kom je dit echt niet tegen. Het strand lijkt ook niet op Zandvoort. Wat een verschillen zeg. Nog heel veel plezier.
    grt van Theo

  • 17 Oktober 2012 - 16:09

    Marlies:

    Hey meisje!!! Als Kamiel dan toch gaat ..... ga ik mee!! Dikke kus, Marlies

  • 17 Oktober 2012 - 23:21

    Petra:

    Hoi Els,
    Wat is dit leuk allemaal. Nog heel veel plezier...
    Groetjes, Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsbeth

Op 30 september 2012 zal ik gaan vertrekken naar St.Lucia, een kustplaats in Zuid Afrika in de provincie Kwazulu-Natal. Hier zal ik 8 weken vrijwilligerswerk gaan doen in het dorpje Khula Village, dit ligt zo'n 10 minuten van St.Lucia af. In Khula Village liggen 3 creches en een aantal plaatsen voor kinderopvang met totaal zo'n 200 kinderen tussen 0-6 jaar oud. Buiten de kinderopvang zullen er nog heel veel andere werkzaamheden verricht moeten gaan worden, zoals voorlichting geven over HIV/AIDS, moestuintjes aanleggen, gebouwtjes opknappen, uitstapjes met de kinderen organiseren etc etc. Ik zal in een vrijwilligershuis gaan wonen met zo'n 8 andere vrijwilligers. De bedoeling is dat we s'morgens met de kinderen bezig zijn en s'middags met communitywork. Ik heb heel veel zin om me voor dit project in te gaan zetten!

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 44374

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 27 November 2012

Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika 2012

Landen bezocht: